Cine suntem noi?

Juridic, suntem HAPPY TOUR SRL, cu sediul social în Tîrgu Mureș, str. Băneasa nr.61, jud. Mureș,  număr de înregistrare în Registrul Comerțului J26 / 1406 /2005, Cod Unic de Inregistrare RO17847876.

Practic, suntem o echipă de oameni tineri, pasionați de aromaterapie, părinți care ne dorim ce e mai bun pentru copiii noștri și, în primul rând, o sănătate de fier pe care o susținem cu pace în suflete și minți și arome sănătoase în difuzoare. Află povestea noastră aici și rămâi alături de noi, să scriem împreună povestea frumoasă mai departe!

Despre comenzi, livrare, retur etc.

  1. Cum comand?

Comenzile se plasează online, pe site, prin butoanele Adaugă în coș și Finalizare comandă.

  1. Cum plătesc?

Plata comenzii se poate face la primirea coletului prin curier (în sistem ramburs) sau online, la plasarea comenzii, prin card bancar. Procesatorul nostru de plăți este EuPlătesc.ro. Nu se percepe comision pentru plățile cu cardul. Mai multe detalii, în secțiunea  Termeni și condiții. 

  1. Cum și când primesc produsele?

Livrăm prin firma de curierat Sameday. Comenzile plasate până la ora 13 sunt procesate de noi în aceeași zi și ajung la tine în termen de 1-3 zile lucrătoare. Comenzile plasate după ora 13 sunt procesate de noi în următoarea zi lucrătoare. Pot să apară întârzieri în perioadele aglomerate din an (de ex. în preajma sărbătorilor de iarnă, în timpul vacanței de vară etc).

  1. Pot beneficia de transport gratuit?

Da, prin plasarea unei comenzi mai mari de 249 lei (fara transport). Pentru comenzile mai mici de 249 lei, taxa de transport este de la 18 lei.

  1. Am dreptul să returnez produsele?

Da, în termen de 14 zile de la primirea coletului, ai dreptul să returnezi produsele în aceeași stare în care ți-au fost livrate, fără invocarea unui motiv anume. Mai multe informații despre cum se face returul, te rugăm să citești în secțiunea Termeni și condiții. 

  1. Pot plasa comanda fără să îmi creez un cont pe site?

Da, magazinul nostru online permite plasarea comenzii fără crearea unui cont. Contul îți poate fi de folos, însă, pentru a economisi timp la introducerea adresei, precum și pentru a vedea istoricul comenzilor și în cazul produselor disponibile exclusiv în format electronic descărcabile din cont. De asemenea, crearea unui cont pe site-ul nostru îți aduce puncteArome – puncte de fidelitate; în lipsa unui cont, nu poți beneficia de beneficiile programului de fidelitate.

  1. Difuzoarele beneficiază de garanție?

Da, difuzoarele comercializate de eArome.ro beneficiază de garanție conform celor stipulate în certificatul de garanție ce însoțește produsul, precum și în descrierea produsului pe site.

  1. Cum pot să aflu când aveți oferte speciale, reduceri și alte promoții?

Simplu – abonându-te la Newsletter

9. Livrați și în afara României?

Nu, momentan livrăm doar pe teritoriul României.

10. Cum creez un cont pe site?

Singura modalitate de creare a unui cont pe eArome.ro este prin plasarea unei comenzi și bifarea căsuței ”Creează cont” de pe pagina de check-out.

Despre uleiuri esențiale și aromaterapie

  1. De unde provin uleiurile esențiale ZeNN?

ZeNN este marca proprie eArome.ro. Uleiurile esențiale comercializate sub această marcă provin direct de la distilerii și de la intermediari care facilitează accesul la distilerii care altfel ar fi intangibile (datorită locației, procedurilor birocratice de import, etc).

  1. Care e diferența între uleiurile ZeNN de pe eArome.ro și alte uleiuri esențiale?

Sunt multe mărci și magazine ce vând uleiuri esențiale și fiecare este în măsură să detalieze despre produsele sale. Noi, cei de la eArome.ro, putem garanta pentru puritatea și calitatea uleiurilor esențiale ZeNN, prin documente de calitate, analiza GC/MS și alte analize ale produselor. Mai multe informații despre cum poți ști dacă o firmă ce vinde uleiuri esențiale este de încredere, poți citi în articolul de pe blog ”Ulei esențial pur? Cum îl aleg?”. Despre calitatea și eficiența produselor noastre poți citi în recenziile fiecărui produs și pe pagina cu părerile clienților noștri.

  1. De unde știu că uleiurile ZeNN sunt într-adevăr pure și de calitate?

eArome.ro pune la dispoziția ta rapoartele privind analiza chimică a uleiurilor, primite de la furnizor. În acest fel, te poți asigura de compoziția chimică a uleiurilor și poți compara cu alte uleiuri de la firme care pun la dispoziție analizele chimice. De calitatea uleiurilor te poți convinge în două feluri: aflând părerile altor clienți de-ai noștri și folosindu-le :).

  1. De ce uleiul X de pe eArome.ro are miros diferit față de același ulei de la altă firmă?

Asemenea mici diferențe de miros sunt absolut normale și chiar de dorit în lumea aromaterapiei. Diferențe de miros pot să apară și în cadrul aceleiași firme, de la un lot la altul. Asta din cauză că, în structura plantei unde se găsesc compușii volatili ce ulterior ajung în uleiul esențial, au loc modificări, datorită unor cauze naturale precum: solul, clima, condițiile meteo dintr-o perioadă de timp (dacă a plouat mult, sau a fost soare mult, dacă a fost secetă etc), momentul recoltării plantei etc. Deoarece aceste condiții variază, și rezultatul final variază. Uneori e evident pentru nas, alteori nu.

5. Pot fi ingerate (folosite intern) uleiurile de pe eArome.ro, marca ZeNN?

Uleiurile esențiale pure pot fi ingerate, în anumite condiții, ținând cont de contraindicațiile și atenționările fiecărui ulei în parte.
Noi, pe eArome.ro, avem uleiuri esențiale pure, fapt dovedit prin analizele chimice primite de la producător și afișate pe site.
Cu toate acestea, nu recomandăm ingerarea uleiurilor esențiale fără sfatul și supravegherea unui specialist în ingestie. Motivul: uleiurile esențiale sunt foarte puternice, pot irita mucoasele (de la cea bucală până la cea gastrică), pot interacționa cu medicamente și alte substanțe din corp, pot agrava afecțiuni deja existente etc. Pe deasupra, fiecare ulei are o doză maximă admisă per kg/corp pentru ingerare; prin urmare,  fiecare persoană care dorește să ingereze uleiuri esențiale trebuie să calculeze doza maximă pentru el/ea în funcție de greutatea sa; în calcul, trebuie ținut cont și de durata tratamentului, dozarea zilnică (adică dacă acea doză maximă admisă se împarte în 2-3-4 ingerări), alte uleiuri care se ingerează împreună, etc. Deci situația e foarte complexă. 

Deoarece nu sprijinim ingestia de uleiuri esențiale, nu am afișat pe site informații legate de acest lucru și sfătuim publicul ca, în aromaterapia cotidiană, să se rezume la celelalte 2 metode de folosire a uleiurilor esențiale – inhalarea și aplicarea topică. Poți găsi idei utile aici

Despre programul de fidelitate puncteArome (momentan INDISPONIBIL, din cauza unor probleme tehnice)

  1. Cum pot acumula puncte de fidelitate?

Pentru a beneficia de programul de fidelitate puncteArome, e necesar să ai un cont pe site. Contul poate fi creat doar la finalizarea unei comenzi, prin bifarea căsuței ”Creează cont”.

După ce ai cont, vei primi puncteArome la fiecare comandă, la fiecare recenzie scrisă din contul tău etc.

2.  Cum folosesc punctele de fidelitate?

  • Te loghezi în contul tău eArome
  • Adaugi produse în coș
  • Pe pagina de finalizare comandă, alegi numărul de puncte pe care dorești să le folosești pentru a beneficia de reducere.
  • Finalizezi comanda.

3. E necesar să folosesc toate punctele deodată?

Nu. Poți folosi câte puncte dorești. Trebuie doar să te loghezi în cont înainte de a adăuga produsele în coș. (Dacă te loghezi în cont de pe pagina de finalizare comandă, vei avea disponibile doar opțiunile de a folosi punctele integral sau deloc).

4. Tocmai am plasat o comandă, dar nu am primit puncteArome. De ce?

Pot fi 2 motive:

  • nu ai creat cont
  • dacă ai cont și ai plasat comanda cu plata la livrare, atunci punctele vor fi alocate în contul tău în momentul în care echipa eArome procesează comanda ta și îi updatează statusul ca fiind finalizată.

5. Am scris recenzii, dar nu am primit puncte. De ce?

Pot fi 2 motive:

  • ai scris recenzia fără a fi logat(ă) în contul tău eArome. Pentru ca puncteleArome să fie alocate în contul tău, trebuie să te loghezi înainte de a scrie recenzia. Dacă scrii recenzia fără a fi logat(ă) în cont, sistemul nu știe cui să aloce punctele.
  • dacă ai scris recenzia fiind logat(ă) în cont, probabil că recenzia ta așteaptă aprobarea unui administrator, iar punctele vor fi alocate automat după aprobare.

6. Cât valorează un puncteArome?

Găsești mai multe detalii despre puncteArome aici.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?

Scrie-ne pe contact@earome.ro,  Formularul de contact sau pe pagina noastră de Facebook. Sau ne poți suna la numărul de telefon 0746 564457. De asemenea, te invităm pe grupul suport de pe Facebook, unde discutăm despre aromaterapie, uleiurile esențiale ZeNN și multe subiecte interesante.

Detalii mai cuprinzătoare despre cum acționează aromaterapia și cum se folosesc uleiurile esențiale, se găsesc în articolele de pe BLOG 

sursa foto: www.writemysite.co.uk