Cine suntem noi?

Juridic, suntem ZenAroma SRL, cu sediul social în Tîrgu Mureș, str. Căminului nr. 52 C2, jud. Mureș, cod poștal 540243, număr de înregistrare în Registrul Comerțului J26 / 143 /2018, Cod Unic de Inregistrare 38778833.

Practic, suntem o echipă de oameni tineri, pasionați de aromaterapie, părinți care ne dorim ce e mai bun pentru copiii noștri și, în primul rând, o sănătate de fier pe care o susținem cu pace în suflete și minți și arome sănătoase în difuzoare. Află povestea noastră aici și rămâi alături de noi, să scriem împreună povestea frumoasă mai departe!

Despre comenzi, livrare, retur etc.

  1. Cum comand?

Comenzile se plasează online, pe site, prin butoanele Adaugă în coș și Finalizare comandă.

  1. Cum plătesc?

Plata comenzii se poate face la primirea coletului prin curier (în sistem ramburs) sau online, la plasarea comenzii, prin card bancar. Procesatorul nostru de plăți este EuPlătesc.ro. Mai multe detalii, în secțiunea  Termeni și condiții. 

  1. Cum și când primesc produsele?

Livrăm prin firma de curierat GLS. Comenzile plasate până la ora 13 sunt procesate de noi în aceeași zi și ajung la tine în următoarea zi lucrătoare. Comenzile plasate după ora 13 sunt procesate de noi în următoarea zi lucrătoare și ajung la tine în a doua zi lucrătoare de la plasarea comenzii. Pot să apară întârzieri în perioadele aglomerate din an (de ex. în preajma sărbătorilor de iarnă).

  1. Pot beneficia de transport gratuit?

Da, prin plasarea unei comenzi mai mari de 150 lei. Pentru comenzile mai mici de 150 lei, taxa de transport este de 18 lei.

  1. Am dreptul să returnez produsele?

Da, în termen de 14 zile de la primirea coletului, ai dreptul să returnezi produsele în aceeași stare în care ți-au fost livrate, fără invocarea unui motiv anume. Mai multe informații despre cum se face returul, te rugăm să citești în secțiunea Termeni și condiții. 

  1. Pot plasa comanda fără să îmi creez un cont pe site?

Da, magazinul nostru online permite plasarea comenzii fără crearea unui cont. Contul îți poate fi de folos, însă, pentru a economisi timp la introducerea adresei, precum și pentru a vedea istoricul comenzilor și în cazul produselor disponibile exclusiv în format electronic descărcabile din cont.

  1. Difuzoarele beneficiază de garanție?

Da, difuzoarele comercializate de eArome.ro beneficiază de garanție conform celor stipulate în certificatul de garanție ce însoțește produsul, precum și în descrierea produsului pe site.

  1. Cum pot să aflu când aveți oferte speciale, reduceri și alte promoții?

Simplu – abonându-te la Newsletter

 

Despre uleiuri esențiale și aromaterapie

  1. De unde provin uleiurile esențiale ZeNN?

ZeNN este marca proprie eArome.ro. Uleiurile esențiale comercializate sub această marcă provin direct de la distilerii sau de la intermediari care facilitează accesul la distilerii care altfel ar fi intangibile.

  1. Care e diferența între uleiurile ZeNN de pe eArome.ro și alte uleiuri esențiale?

Sunt multe mărci și magazine ce vând uleiuri esențiale și fiecare este în măsură să detalieze despre produsele sale. Noi, cei de la eArome.ro, putem garanta pentru puritatea și calitatea uleiurilor esențiale ZeNN, prin documente de calitate, analiza GC/MS și alte analize ale produselor. Mai multe informații despre cum poți ști dacă o firmă ce vinde uleiuri esențiale este de încredere, poți citi în articolul de pe blog ”Ulei esențial pur? Cum îl aleg?”

  1. De unde știu că uleiurile ZeNN sunt într-adevăr pure și de calitate?

eArome.ro pune la dispoziția ta rapoartele privind analiza chimică a uleiurilor, primite de la furnizor. În acest fel, te puteți asigura de compoziția chimică a uleiurilor și poți compara cu alte uleiuri de la firme care pun la dispoziție analizele chimice. De calitatea uleiurilor te poți convinge în două feluri: aflând părerile altor clienți de-ai noștri și folosindu-le :).

  1. De ce uleiul X de pe eArome.ro are miros diferit față de același ulei de la altă firmă?

Asemenea mici diferențe de miros sunt absolut normale și chiar de dorit în lumea aromaterapiei. Diferențe de miros pot să apară și în cadrul aceleiași firme, de la un lot la altul. Asta din cauză că, în structura plantei unde se găsesc compușii volatili ce ulterior ajung în uleiul esențial, au loc modificări, datorită unor cauze naturale precum: solul, clima, condițiile meteo dintr-o perioadă de timp (dacă a plouat mult, sau a fost soare mult, dacă a fost secetă etc), momentul recoltării plantei etc. Deoarece aceste condiții variază, și rezultatul final variază. Uneori e evident pentru nas, alteori nu.

 

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?

Scrie-ne pe contact@earome.ro sau în Formularul de contact.

 

Detalii mai cuprinzătoare despre cum acționează aromaterapia și cum se folosesc uleiurile esențiale, se găsesc în articolele de pe BLOG 

sursa foto: www.writemysite.co.uk